Kit

ICOM JTG

ICOM JTG

Για ακόμα μια φορά η Υγραεριοκίνηση Πρωτοπορεί φέρνοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο σύστημα υγρού ψεκασμού υγραερίου ICOM…

Readmore..

ICOM JTG HP FSI

ICOM JTG HP FSI

Οδηγούμε Για Ένα Καθαρότερο Μέλλον JTG Καινούργιο προϊόν μόνο από την ICOM SPA, Για κινητήρες AUDI-VW-SKODA-PORSCHE, FSI, TFSI ή MITSUBISHI-MAZDA…

Readmore..

ICOM JTG DIESEL

ICOM JTG DIESEL

Σύντομα κοντά σας...

Readmore..

OMVL - DREAM XXI N

OMVL - DREAM XXI N

DREAM XXI NΣύστημα διαδοχικού ψεκασμού (Injection) για υγραέριο (LPG) και φυσικό αέριο (CNG) Το σύστημα DREAM XXI N είναι το…

Readmore..

GFI SGI

GFI SGI

 Το σύστημα αυτό Θεωρείτε ένα από τα καλύτερα συστήματα υγραερίου, αφού οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο επιλέγουν…

Readmore..

Οδηγούμε Για Ένα Καθαρότερο Μέλλον JTG

Καινούργιο προϊόν μόνο από την ICOM SPA, Για κινητήρες AUDI-VW-SKODA-PORSCHE, FSI, TFSI ή MITSUBISHI-MAZDA GDI

 

 

Σύστημα άμεσου ψεκασμού ΙCOM JTG HP.

 

Για Αυτοκίνητα καινούργιας τεχνολογίας με άμεσο ψεκασμό:

√ Ακόμα πιο οικονομικά και δυνατότερα με το σύστημα ΙCOM JTG HP
√ Χωρίς έξτρα Μπεκ υγραερίου (χρησιμοποιεί της βενζίνης)
√ Ακόμα Ευκολότερη τοποθέτηση
√ Ακόμα Λιγότερα εξαρτήματα..

 


LPG ΥΓΡΑΕΡΙΟ Το Εναλλακτικο Σας Καθαρο Καυσιμο…

 

Highslide JS

 

ICOM JTG HP Direct Injection LPG
High Pressure system

Εγκαταστήστε το πραγματικό Direct Injection LPG

Περάστε στο αποκλειστικό και καινοτόμο σύστημα icom jtg hp και ταξιδέψτε πάντοτε με αέριο, χρησιμοποιώντας την βενζίνη  όποτε θελήσετε ή αν τελειώσει το υγραέριο...
Διατηρήστε αμετάβλητες τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σας και ταξιδέψτε κάνοντας οικονομία βοήθώντας παράλληλα το περιβάλλον.

 
Η άμεση έγχυση καυσίμου του icom jtg hp μελετήθηκε με την φιλοσοφία ICOM δηλαδή, την χρησιμοποιήση του συστήματος έγχυσης καυσίμου του αυτοκινήτου έτσι ώστε να είναι δυνατή η άμεση έγχυση του LPG. Το σύστημα χρησιμοποιεί την ίδια αντλία υψηλής πίεσης και τους ίδιους εγχυτήρες της βενζίνης, εγχύοντας το αέριο κατ' ευθείαν στον θάλαμο καύσης σε υγρή μορφή, όπως και τη βενζίνη.



Το αυτοκίνητο λειτουργεί πάντοτε με LPG σε αντίθεση με τα άλλα συστήματα που χρησιμοποιούν πάντοτε ένα μέρος βενζίνης κατά τη διάρκεια της λειτουργίας με υγραέριο.
Με το σύστημα icom jtg hp το πέρασμα από υγραέριο σε βενζίνη γίνεται αυτόματα μόνο όταν εξαντλήται το LPG ή όταν ο οδηγός επιλέξει να αλλάξει καύσιμο.


Οι επιδόσεις του οχήματος παραμένουν αμετάβλητες αφού το  icom jtg hp είναι ένα αυθεντικό σύστημα άμεσης εγχύσης καυσίμου. Τα ανταγωνιστικά συστήματα εγχύουν το αέριο στους αυλούς εισαγωγής μέσω πρόσθετων εγχυτήρων χάνοντας έτσι το πλεονέκτημα της άμεσης έγχυσης.


Η εγκατάσταση είναι απλή και γρήγορη επειδή το icom jtg hp χρησιμοποιεί περιορισμένο αριθμό εξαρτημάτων. Δεν χρησιμοποιεί ούτε πρόσθετους εγχυτήρες ούτε εξαερωτή (πνεύμονα) καταστώντας μη αναγκαία τη σύνδεση του με το σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου.

Πρόσφατες βελτιώσεις

  • Νέο πολυβάλβιδο σύνολο για δεξαμενές LPG με ενσωματομένη αντλία εσωτερικά της δεξαμενής.
  • Επιτρέπει την συντήρηση της αντλίας ύπο οποιεσδήποτε συνθήκες ακόμα και με πλήρη την δεξαμενή.


Test

  • Στη δοκιμή ισχύος ένα υπερτροφοδοτούμενο Audi δεν παρουσίασε σχεδόν καμία διαφορά ισχύος από βενζίνη σε LPG.
  • Η μικρή διαφορά ενός KW (για την ακρίβεια 0,80), κάνει φανερή την ποιότητα του συστήματος άμεσης έγχυσης.
  • Η ροπή παρουσίασε αύξηση (+6 Νm) και επετεύχθει σε χαμηλότερες στροφές.

Icom_Dep._omino_GRE._80282

Icom_pieg_2ante_8027-EST

Icom_pieg_2ante_8027-INT


icom_JTG_hp_logo

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok